نمایشنامه " آسا" کاری از مهدی آشوغ هنرمند اندیمشکی به عنوان نماینده خوزستان به جشنواره سراسری تئاتر آیات راه یافت.

 علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هیئت داوران سومین جشنواره سراسری تئاتر پس از بررسی و داوری ۷۶ اثر نمایشی برای شرکت در جشنواره، ۲۳ اثر از ۱۱ استان کشور را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

او افزود: آثار راه یافته به جشنواره را از جمله «شب واقعه» و «قند خون» از استان مرکزی، «حجله در آتش» از خراسان جنوبی، سالمرگی، شاعره آتش و برزخاروی شاعره آتش از اصفهان و همچنین آسا به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ و مهرابه از خوزستان معرفی کرد.

بازگیر تصریح کرد: سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات، روایات، احادیث انبیای الهی و ائمه اطهار (ع)، قصص و آیات قرآنی، زندگی و سیره اهل بیت، آموزه‌های دینی، اخلاقی و بازخورد آن در جامعه کنونی و بروز رسانی در زندگی معاصر و شخصیت‌های موثر تاریخ اسلام را از جمله موضوعات این جشنواره سراسری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشکگفت: این جشنواره قرار است با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خراسان شمالی و اداره کل هنر‌های نمایشی برگزار شود، با توجه به شیوع ویروس کرونا، زمان دقیق برگزاری جشنواره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.